سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://kurd20.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
رنگارنگ وسرگرمی
پیوندهای روزانه

 

روش ایجاد ایمیل در گوگل

علت این که سرویس gmail  گو گل را به یاهو ترجیح دادیم، امنیت بالا و امکانات بیشتر آن است

ابتدا به سایت www.google.com بروید سپس در بالای صفحه سمت چپ بر روی گزینه gmail  کلیک کنید. در صفحه ظاهر شده در سمت راست صفحه بر روی گزینه sign up  کلیک کرده و در صفحه بعد طبق زیر عمل کنید.

تعداد کاراکتر های پسورد بیش از 8 باشد بهتر است. در انتخاب پسورد دقت کنید و پسوردهای ساده انتخاب نکنید تا امنیت ایمیل تان بالا باشد . بهتر است تعداد کاراکترها ی پسورد هم بالا باشد و از قرار دادن پلاک منزل یا شماره شناسنامه و امثال ان به عنوان پسورد خودداری کنید.

چنانچه انگلیسی نمی‌دانید در محلی که قرار است یک سوال انتخاب کنید، سوالی انتخاب کنید که  کلمه  number  در آن باشد و در جواب یک عدد را وارد کنید.

کلیه مواردی را که در این صفحه وارد می‌کنید، به یاد داشته باشید و حتما یاد داشت کنید تا یادتان نرود.

کشورتان بهتر است ایران را انتخاب کنید.

پس از نوشتن نام دلخواه برای ایمیل حتما دکمه اعتبار را بزنید. چنانچه پیغام not available  ظاهر شد، یعنی معتبر نیست و باید یکی دیگر تایپ کنید. دقت  کنید که بهتر است یک نام مناسب انتخاب کنید که علاوه بر کوتاه بودن طوری باشد که تا به حال کسی از آن نام استفاده نکرده باشد. چنانچه قصد دارید نام خود را برای ایمیل انتخاب کنید، به طور مثال ali  ( حتما انگلیسی باید باشد ) چون هزاران نام علی وجود دارد. یک عدد دلخواه نیز جلوی آن بنویسید تا از دیگر نام‌های ایمیل متمایز شود.

مثال :ali136200

چنانچه اعتبار آن تأیید شود و موفق به ساختن ایمیل شوید، آدرس ایمیل شما به این صورت می‌شود:

ali136200@gmail.com

حروف و اعداد موجود در عکس نمایش داده شده را به دقت وارد کنید و به بزرگی و کوچکی حروف دقت کنید. برای نوشتن حروف بزرگ از کلید shift  + حرف مورد نظر استفاده کنید.

یا دکمه caps lock را روشن کنید تا حروف بزرگ تایپ شود.

پس از کلیک بر روی دکمه ایجاد ایمیل در صفحه بعد بر روی لینک بالای صفحه در سمت راست I am ready….. کلیک کنید تا وارد ایمیل خود شوید. برای پست یک ایمیل   دکمه compose  را زده و در قسمت to  ایمیل فرد مورد نظر و در قسمت  subject  عنوان نامه و برای الصاق فایل به ایمیل دکمه attach  و در کادر پایین متن نامه و در آخر دکمه send  را بزنید. نامه‌های رسیده به قسمت inbox  می‌رود. برای مطمئن شدن از ارسال نامه خود به شخص مورد نظر   sent  خود را چک کنید که حاوی موارد فرستاده شده است. چنانچه نامه فرستاده شده در این قسمت نباشد، یعنی نامه هنوز فرستاده نشده یا آدرس ایمیل فرد مورد نظر را اشتباه وارد کردید. برای خارج شدن از ایمیل خود حتما بر روی لینک sign out  در بالای صفحه کلیک کنید. حتما حتما یادتان نرود.

برای ورود به ایمیل خود وارد گوگل شده باز بر روی gmail  کلیک کنید و در دو کادر مشخص شده

نام ایمیل  ali136200

‍پسورد 6548885697dd

 و در آخر بر روی دکمه sign in کلیک کنید.

چنانچه سرعت اینترنت پایین دارید در هنگام باز شدن ایمیل ( اگر ایمیل باز نشد و موفق به ورود نشدید نام یا پسورد ایمیل را اشتباه وارد کرده‌اید. )

دو گزینه در بالا و پایین صفحه قرار دارد که گزینه basic html view   را بزنید تا با کمترین گرافیک نشان داده شود .

می توانید پس از ورود به ایمیل این نحوه را پیش فرض نمایش ایمیل قرار دهید تا دیگر مجبور به این کار نباشید.

برای این کار پس از ورود در بالای صفحه set as default basic html view  را بزنید و برای برگشت در کنار آن گزینه standard view  را بزنید.

 


[ جمعه 90/1/19 ] [ 9:31 صبح ] [ اکبر م ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ