سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://kurd20.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
رنگارنگ وسرگرمی
پیوندهای روزانه


[ جمعه 92/10/27 ] [ 4:17 عصر ] [ اکبر م ] [ نظرات () ]

:: سوالات متداول در مورد خرید تلویزیون

شاید تمام مسائل موردنظر شما در این مقاله بررسی نشده باشد، لذا برخی سوالات مهم و متداول که معمولاً افراد هنگام خرید تلویزیون جدید می پرسند را در این قسمت پاسخ می دهیم.
ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/21 ] [ 11:16 عصر ] [ اکبر م ] [ نظرات () ]

یـک راهـنمای جـامع و کـامل بـرای خـرید تـلویزیون1

 



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


 شما در خرید یک تلویزیون جدید به چه موارد و امکاناتی توجه می کنید؟ برای انتخاب بهترین کیفیت تصویر چه راهی را دنبال می کنید و در نهایت چه برندی از نظر شما بالاترین کیفیت را دارد؟ کدام برند بیشترین امکانات و قابلیت ها را در اختیار شما قرار می دهد؟ در این راهنمای خرید نمی خواهیم یک یا چند محصول خاص را به شما معرفی کنیم، بلکه هدف این است که آنچه در خرید یک تلویزیون جدید مهم تر است را به صورت خلاصه برایتان بازگو کنیم.

خرید تلویزیون با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات و تکنولوژی های متفاوت امروزی، همیشه کاری دشوار بوده و هست. نه تنها برای کاربران عادی بلکه برای فروشندگان تلویزیون، تولیدکنندگان، خرده فروشی ها و منتقدین هم کاری پیچیده است. با جست وجو در اینترنت، وضعیت پیچیده تر هم می شود چرا که در معرفی محصولات جدید با انبوهی از تکنولوژی های جدید و متعلقات اضافی مواجه می شویم. لذا امیدواریم که این راهنمای خرید تلویزیون بخشی از پیچیدگی ها را ساده کرده و در تصمیم گیری به شما دوستان پرشین استار کمک کند. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/21 ] [ 11:12 عصر ] [ اکبر م ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ